Mutari de forte pe tabla de sah a advertising-ului. Sase creativi de top se alatura conducerii MRM//McCann Bucharest

Mutari de forte pe tabla de sah a advertising-ului. Sase creativi de top se alatura conducerii MRM//McCann Bucharest

Echipa MRM//McCann Bucharest se intregeste cu sase creativi de top, scria astazi publicatia de referinta a industriei de publicitate IQadz.ro. Mihnea Gheorghiu (ex Group Creative Director, Publicis Romania), Jorg Riommi (ex ‎Chief Creative Officer, Publicis Romania), Razvan Capanescu (ex Chief Creative Officer, Leo Burnett Group), Gabriela Lungu (specialist in leadership creativ), Mihai Gongu (ex Creative Director, GMP Advertising) si Eugen Suman (ex Creative Director, Kubis Interactive) astfel devin creativi in managementul MRM//McCann incepand cu ziua de maine, 1 aprilie.

Avand in vedere amplitudinea acestor noi numiri, am cerut declaratii din partea tuturor despre deciziile de a se indrepta catre grupul McCann si vom updata articolul pe masura ce ne raspund.

In continuare, va prezentam rolurile pe care cei sase urmeaza sa le ocupe in noua agentie-mama.

 

Divizia dedicata clientilor globali "The Unit" in cadrul MRM//McCann Romania va fi condusa de Razvan Capanescu si Gabriela Lungu, ambii din roluri de Chief Creative Officer. Despre numire, intoarcerea in McCann Worldgroup si lucrul alaturi de sotia lui, Razvan Capanescu (Chief Creative Officer The Unit, MRM//McCann) declara:

Grupul Publicis si Leo vor ramane mereu in sufletul meu. Dar, dupa 12 ani, poate sosise timpul sa ma intorc, s-o dau la-ntors. Mai ales ca doream de mult sa fac echipa cu sotia si la birou. E ca un vis... implinit!.

 

 

De cealalta parte, Mihnea Gheorghiu devine Chief Creative Officer al MRM//McCann Bucharest. Mihnea a fost de acord sa ne introduca in negocierile complicate din spatele cortinelor:

Cand m-a sunat Nir si mi-a propus pozitia, s-a intrerupt. Eram in metrou si e portiunea aia intre Unirii si Universitate in care se pierde tot. Apoi i-am trimis mesaj cu "wat? subway, lost signal lol. u serious?". Mi-a raspuns "yes". Mi-a mai dat niste detalii care sunt prea secrete, dar apoi mi-a trimis "you can smoke at your desk after 7 pm". N-am avut cum sa refuz. Asa ca i-am raspuns "k".

 

 

O alta noutate este si titlul de co-CEO al agentiei MRM//McCann, ce va fi detinut de Mihai Gongu.

Intr-o discutie cu Mike (n.r. domnul Michael Roth, Chairman si CEO al grupului Interpublic, in care opereaza si MRM//McCann Bucharest), Mihai a jucat dur. N-a acceptat postul de co-CEO pana n-a obtinut armata de publicitari cu care sa asedieze Cannes-ul:

Cand m-a sunat Mike (eu ii zic "Mike" domnului Roth ca avem aceeasi zi de Sfant, i-am si spus), am zis ca e ceva legat de IAA Worldwide. Si ca a incurcat numarul lui Felix cu al meu.

Mi-a facut oferta si i-am zis - si lui, si lui Nir - ca nu accept oricum. Nu putem sa batem R/GA si sa fim most awarded agency la Cannes fara un roster de talent serios.

Le-am spus ca, daca nu ii aduc in echipa si pe Riommi, Lungu, Capanescu, Gheorghiu si Suman, nu vin Co-CEO. M-am tinut tare si au zis OK. Adio bonusul lui Mike pe anul asta. Mai ales ca Gabriela se pune expat, nu ca noi.

 

 

 

A patra numire de Chief Creative Officer pe ziua de azi este cea a lui Jorg Riommi. Potrivit IQadz, este vorba si despre prima angajare dintotdeauna prin Green Endorsement, astfel ca actiunile de voluntariat in cadrul initiativei "Plantam fapte bune in Romania" au fost pe deplin recunoscute.

Erata. Jorg Riommi promite ca in noua organizatie isi va asuma rolul de closca aducatoare de pizza si paste italienesti din functia Chef Creative Officer:

"Ma simt onorat si flatat sa ma alatur unei asa echipe. Am doar un singur regret, legat de micul typo din anunt: pozitia este cea de Chef Creative Officer. Promit sa-mi dau toata silinta sa hranesc pe fiecare cu pizza si paste autentice fix ca una vera mamma siciliana."

 

 

Si, nu in ultimul rand, al saselea titlu acordat astazi. Atentie: Eugen Suman devine Creative Director in echipa MRM//McCann si se va ocupa de conducerea departamentului de creatie alaturi de Ioana Filip (Executive Creative Director). 

Aici a fost o situatie de tip telefonul rosu, cum s-a mai vazut prin House of Cards - cand presedintele il suna pe presedinte din cauza celuilalt presedinte. Si atunci chiar nu mai ai ce sa faci:

Nu eram hotarat sa accept oferta, dar cand m-a sunat colegul Droga cu "hai, boss, ca nu vreau sa-l supar pe Nir", n-am avut cum sa mai refuz. Noroc ca s-a mutat Dobre la Kubis, ca altfel nu stiu daca ziceam da nici asa."

 

 

*** Articol din seria 1 aprilie in comunicare.
Punem si un ":)" pentru cei care citesc mai tarziu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related