Publicis Groupe Romania si initiativa „Plantam fapte bune in Romania” lanseaza campania Green Endorsement

Publicis Groupe Romania si initiativa „Plantam fapte bune in Romania” lanseaza campania Green Endorsement

Publicis Groupe Romania lanseaza, impreuna cu initiativa „Plantam fapte bune in Romania" si peste 30 de companii, campania Green Endorsement, sustinuta de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor.

Voluntarii participanti la actiunea de impadurire nationala organizata de „Plantam fapte bune in Romania” vor primi, incepand cu aceasta luna, certificatul Green Endorsement recunoscut de cele mai mari companii din tara.

 

Green Endorsement este un certificat care atesta ca implicarea in organizarea initiativei de impadurire nationala, sub forma de organizator sau plantator, dovedeste calitati importante pe care orice companie si le-ar dori de la angajatii sai.

Deja peste 30 de companii multinationale si alti jucatori importanti din economia romaneasca acorda formal atentie voluntariatului in analiza profilului candidatului.

Romania se afla in topul tarilor din Europa in ceea ce priveste taierile ilegale de paduri si, in acelasi timp, in coada listei la voluntariat.

Campania isi propune sa creeze o legatura intre viitorul mediului inconjurator si viitorul profesional al tinerilor, dat fiind faptul ca acestia sunt mai preocupati de cariera si de viata personala decat de mediul inconjurator, iar voluntariatul se afla la coada listei de preocupari.

Obiectivul campaniei este constientizarea tinerilor absolventi ca timpul investit in mediu inseamna timp investit pentru cariera lor.

In functie de implicarea in initiativa „Plantam fapte bune in Romania”, participantii vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro. 

 

"Suntem mandri si foarte fericiti sa lansam, in sfarsit, dupa luni intregi de munca, proiectul Green Endorsement, alaturi de „Plantam fapte bune in Romania”. Este un proiect provocator ce implica o pregatire complexa si multi parteneri din zone diferite: de la initiativa care se dedica impaduririi Romaniei – „Plantam fapte bune in Romania” -, la parteneri din zona resurselor umane, cum sunt HR Club si eJobs. Cred ca aceasta idee e una revolutionara si va aduce castiguri tuturor partilor implicate, avand ca scop final salvarea Romaniei. Ar trebui sa existe cat mai multe idei de acest fel, idei care chiar sa schimbe ceva in jur. Vreau sa le multumesc tuturor celor care au crezut in ideea noastra si o sustin in continuare."
Jorg Riommi (Chief Creative Officer, Publicis Romania)

 

Astfel, Publicis Groupe Romania devine primul grup de comunicare la nivel national care incurajeaza voluntariatul ca un plus la angajare pentru viitorii aspiranti la posturile din agentiile grupului.

 

"Certificatul Green Endorsement este un statement, o incurajare a tinerilor sa investeasca in viitorul Romaniei, investind in acelasi timp in viitorul lor. Publicis Groupe Romania este promotorul acestui amplu proiect in care speram sa se implice pe viitor cat mai multe companii din Romania si sa reusim, astfel, sa atragem atentia asupra importantei voluntariatului in viitorul tinerilor. Atat angajatorii, candidatii, cat si institutiile statului trebuie sa constientizeze ca situatia padurilor din Romania este critica si trebuie sa luam atitudine inainte sa fie prea tarziu."
Teddy Dumitrescu (Country Chairman, Publicis Groupe Romania)

 

"Campania Green Endorsement va ajuta dezvoltarea exponentiala a initiativei noastre. Cel mai de pret lucru pentru noi a fost, inca din 2011 de cand am demarat acest proiect, implicarea in organizarea actiunilor si plantatiilor locale. Faptul ca aceasta munca este in prezent recunoscuta ca experienta profesionala si are greutate in procesul de recrutare al partenerilor corporate este un atu pe care speram sa il valorifice majoritatea tinerilor in cautarea unui loc de munca, cat si cei care au deja un loc de munca si doresc sa isi dezvolte diferite abilitati. Voluntariatul, atata vreme cat este realizat in mod profesionist, iti poate dezvolta cariera, iar noi ne bucuram atat de efectul acesta, cat si de cel asupra mediului inconjurator si comunitatii."
Liana Buzea (Fondator Plantam fapte bune in Romania)

 

Green Endorsement este o campanie menita sa incurajeze tinerii sa se implice in cat mai multe actiuni de voluntariat pentru protectia mediului, fara ca neparticiparea la astfel de actiuni sa afecteze negativ procesul de angajare.

Prima actiune pe anul acesta are loc pe 19 martie (sambata) in judetele Giurgiu, Valcea, Timis, Buzau iar pe 26 martie in judetul Iasi.

Actiunile vor fi continuate cu ingrijirea plantatiilor (atat cele de anul acesta cat si cele din anii anteriori), iar in toamna cu o actiune masiva de impadurire in aceeasi zi in mai multe judete.

Voluntarii organizatori se pot inscrie pe link-ul acesta, iar voluntarii plantatori aici.

Parteneri: eJobs, McDonald’s, Carrefour, Bergenbier, Posta Romana, Banca Transilvania, HP, Hewlett Packard Enterprise, DB Schenker, FAN Courier, KFC, JTI, Nokia, Tiriac Holdings, Ericsson, BDO Audit, Avangate, Regina Maria, Agricost, OLX, Immochan, Tuca Zbarcea & Asociatii, Lugera, ARVAL, Webhelp, Brenntag, Zenith Media, Plastic Omnium.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related