Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV

50.000 de oameni au protestat duminica seara, in Bucuresti, si tot atatia in orasele din restul tarii.
Protestul, al doilea in acest inceput de an, vizeaza cele doua ordonante de urgenta privind gratierea si amnistia, pe care le pregateste Guvernul. 

Dupa primul protest, modul in care au fost relatate evenimentele la televiziunile de stiri a dat nastere unei dezbateri furtunoase.
A aparut, astfel, un apel care cere brandurilor sa nu mai sustina, prin bugetele media, televiziunile care se abat de la normele jurnalistice.

 

Apelul a trezit multe polemici, care au in centru o intrebare:

Au brandurile si alte responsabilitati, in afara de a vinde? Cat de mult sunt afectate de mediul in care isi fac reclama?

Au raspuns reprezentantii brandurilor, pe Facebook, si tot acolo, au analizat situatia si o serie de creativi si oameni de media, asociatiile din industrie, IAA, UAPR, ADC*RO si-au exprimat pozitia in aceasta privinta. 
Toate aceste raspunsuri le puteti citi aici. Pozitia lor, in mare parte, este aceasta: singurul organism care trebuie sa reactioneze este Consiliul National al Audiovizualului. Serban Alexandrescu are o opinie diferita.

 

Cateva fragmente din continutul transmis in emisiunile televiziunile in discutie

Mai jos, va vom prezenta cateva exemple de la cele doua posturi de stiri, care arata felul in care au transmis protestul de aseara.
Si
brandurile care au inserat mesaje publictare in cadrul pauzelor publitare ale emisiunilor lor.

Pe FFW a aratat asa:

 

Romania TV

Hotnews a facut un Live Text din emisiunile Romania TV:

"Acesta nu este un protest pasnic". (ora 18.00)

Invitati: "Protestararii nu-l mai lasa pe domnul Abraham sa mai circule prin Bucuresti. Si asta e un atac la adresa statului de drept".

"SRI este organizatorul acestui miting"

Dan Puric explica faptul ca oamenii iesiti in strada sunt "copii" ale caror "suflete au fost rapite" de "forte internationaliste"

Capturi. Sursa: Pagina de media:

 

In 29 / 01 / 2017

continutul emisiunilor RTV a fost intrerupt de cateva pauze publicitare cu urmatoarele branduri:

 

In 30 / 01 / 2017

continutul emisiunilor RTV a fost intrerupt de cateva pauze publicitare cu urmatoarele branduri:

 

 

Antena 3

 Capturi. Sursa: Pagina de media.

 

In 29 / 01 / 2017

continutul emisiunilor Antena 3 a fost intrerupt de cateva pauze publicitare cu urmatoarele branduri:

 

In 30 / 01 / 2017

continutul emisiunilor Antena 3 a fost intrerupt de cateva pauze publicitare cu urmatoarele branduri:

 

In paralel, cum s-au vazut protestele la alte posturi de stiri si in social media:

 

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

 

Bonus de la @FunkyCitizens

-------
Acest articol face parte din seria editoriala "Etica in publicitate"


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related