Reclamele care au vindut bine in 2006

"Gazeta Sporturilor" in miniatura a adus marele premiu celor de la Headvertising in cadrul festivalului de publicitate Effie.

Publicitatea s-a masurat ieri-seara in cifre de vinzari, iar "Gazeta Sporturilor" a atins eficienta publicitara cea mai mare, tradusa printr-un Grand Effie adjudecat de agentia Headvertising.
Trei de aur pentru Leo si GMP
Agentia Headvertising a mai bifat doua Gold Effie, la categoria Financial Services, pentru campania cu piticii "bancari" ai brandului HVB Tiriac Bank, respectiv pentru aceeasi campanie "miniaturala" a "Gazetei Sporturilor", de data aceasta insa la categoria Media&Entertainment. Echipa lui Serban Alexandrescu si-a mai trecut in palmares un Bronze Effie cu intrebarea "Tu cit esti de Dolce?". "Nu ma simt jenat de monopolul Romtelecom (n.r. - Dolce este un brand al companiei nationale de telecomunicatii)", a spus Alexandrescu cu trofeul deasupra capului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related