O noua promotie Bergenbier si un nou spot realizat de Leo Burnett

O noua campanie Bergenbier realizata de Leo Burnett continua sa construiasca noua identitate a acestei marci, puternic sustinuta de sloganul " Prietenii stiu de ce".
In perioada 21 iunie-21 august 2005 Bergenbier va desfasura o promotie nationala pentru Bergenbier Q-Pack cu premii constand in gratare de buzunar si bere.
Campania cuprinde, pe langa spotul TV "Vaca" difuzat din 29 iunie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, print, radio si alte materiale de promovare la punctele de vanzare.
Despre modul in care s-a realiza spotul, explica Carmen Calugareanu-Deputy Creative Director: Spotul "Vaca" este inca o punere in scena a unui adevar masculin: barbatilor nu le place sa care sau cara doar strictul necesar. Cand urca pe munte barbatii- au asupra lor doar Q-Pack-ul de Bergenbier, care este mai usor decat sticla de Bergenbier. De restul, adica de mancare, se ocupa la fata locului. La pregatirea ei ajuta Bergenbier: sub capacul Q-Pack-ului de Bergenbier-2l-se poate castiga instant un gratar de buzunar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related