Social Media Specialist @ Diverta

Anunt valabil pana la data de 2018-10-01
Companie: Diverta
Tip job: Social Media, Marketing, Digital

Diverta este un brand 100% romanesc, cu o istorie de 15 ani pe piata din Romania. Avem 26 de magazine aflate in toata tara, dintre care cele mai importante sunt in: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Sibiu si Pitesti.

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate.
  • Cunostinte avansate despre Social Media si Marketingul Online.
  • Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa.
  • Pasionat de fotografie.
  • Initiativa, creativitate, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor.
  • Dorinta permanenta de a ramane conectat la noutatile din domeniu; foarte buna intelegere a particularitatilor mediului online.
  • Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa.
  • Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate.
  • Atentie sporita la detalii.

 

Descrierea jobului

  • Managementul si operarea conturilor de Social Media (Facebook, Instagram, YouTube)
  • Posts: crearea, planificarea, publicarea si distribuirea continutul zilnic (text, imagini, video), inclusiv prin emiterea cerintelor pentru conceptul vizual si urmarirea crearii materialelor.
  • Realizarea de fotografii pentru conturile de Social Media (Facebook, Instagram).
  • Campanii Social Media: selectarea tematicilor de campanii; crearea textelor aferente; emiterea cerintelor pentru conceptul vizual si urmarirea crearii materialelor; setarea campaniilor si stabilirea modalitatii de targetare a publicului tinta; monitorizarea si optimizarea campaniilor.
  • Fans interaction: crearea si postarea raspunsurilor la intrebarile adresate de clienti.
  • Urmarirea permanenta a nivelului de engagement si implementarea de actiuni creative care sa il influenteze.
  • Definirea si implementarea in Social Media a actiunilor de promovare pentru campaniile speciale de vanzari.
  • Definirea si implementarea in Social Media a actiunilor speciale de promovare aferente diferitelor campanii ale conceptelor de magazine sau brandurilor comercializate.
  • Construirea si executarea strategiei de Social Media prin cercetare competitiva, analiza comparativa, identificarea si segmentarea audientei, identificarea de noi metode pentru promovarea prin canalele alocate.
  • Monitorizarea constanta a rezultatelor actiunilor de promovare desfasurate si optimizarea acestora in vederea atingerii obiectivelor de campanie si obiectivelor generale.
Aplica la acest job

Related