Fabryo Corporation a premiat studentii pasionati de marketing

Fabryo Corporation a fost partenerul de anul acesta al Impact Marketing School, prima scoala nationala de marketing, aflata la cea de-a opta editie. In perioada 4-9 mai, cei 30 de studenti inscrisi in proiect au participat la traininguri si workshop-uri, iar specialistii de la Fabryo le-au testat creativitatea printr-un brief destinat promovarii emailurilor acrilice pe baza de apa Savana.

Editia de anul acesta a inclus traininguri, dar si prezentari despre Fabryo si brandul Savana, care a facut subiectul briefului de campanie propus participantilor. Juriul care a analizat prezentarile echipelor concurente a fost format din Stefan Teodorescu - Director de Marketing Fabryo, Oana Robu - Brand Manager Fabryo, Dan Samoila - Senior Art Director la agentia de creatie Papaya si Sorana Savu, Senior Partner Premium Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related