Nu stiu daca s-a dovedit stiintific sau nu, dar e de bun simt ca lamentarile nu duc nicaieri, iar ignorarea problemelor nu le face sa dispara. Asa ca, mai bine recunoastem onest ca traversam o perioada de recesiune si incercam sa make the best of it. Cam asta a incercat sa ne transmita pe 20 mai, Douglas Kaufman (Head of Strategy Cocoon Group) in cadrul conferintei Brand Activity, organizata de Fundatia LEADERS. Experienta lui Douglas cuprinde mai multe zone: business management, productie de film, internet marketing, B2B advertising, design graphic si, in prezent, este strateg de brand in cadrul Cocoon Group. Lucreaza pe conturi ca P&G, Coca-Cola, Philip Morris, Nestle, Unilever, Hilton Hotels si e preocupat de inovative, managementul portofoliilor si modernizarea imaginii brandurilor.
Sa ne uitam la criza cu alti ochi
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: