[EFFIE2009] "Bugetul ne-a ajutat sa rezistam ispitei"

Buzz cu Adrian Docea (Strategic Planner, Graffiti BBDO) si Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO)

Snickers - Silver Effie (FOOD PRODUCTS II): "Urban Arena" (BMX, Roller, Skater, Bike, Role, Skate, Contest)

IQads: Pe scena de la Effie, Stefan Chiritescu a spus ca, spre deosebire de cazurile dubioase prezentate in documentul redactat de APG despre Effie Tricks, in cazul campaniei Urban Arena e evident ROI-ul. Care a fost bugetul campaniei si care au fost rezultatele?
Adrian Docea: Pe tv, am ales doar statii muzicale cu afinitate ca lumea pe target. A fost o campanie foarte atent targetata pe pusti: de aceea, de departe cea mai mare parte din buget a mers pe platforma online si pe evenimente. Precum stim, online-ul nu e chiar scump in Romania, iar evenimentele, nici ele nu ne-au rupt la bani, dar au fost partea cea mai consistenta din buget. Per total, am cheltuit putin, dar eficient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related