Ce trebuie sa stii inainte sa inscrii la Romanian EFFIE Awards 2013

Ce trebuie sa stii inainte sa inscrii la Romanian EFFIE Awards 2013

“Chiar e o campanie buna. Am avut de furca mai ales cu conceptul creativ. Am stat duminica pana la ora doua ca sa ducem la bun sfarsit implementarea, dar a meritat toate orele nedormite. Am avut vanzari bune, am depasit obiectivele, clientul e multumit, fericire de ambele parti ale baricadei”.

Totusi nu e suficient. Intre agentie si premiu sta un case care trebuie scris corect, inscris la categoria potrivita si inregistrat pana in deadline. Asta si-a propus seminarul "How to win an EFFIE" sa lamureasca: care sunt principalele lucruri care nu se fac la inscriere si care sunt caracteristicile categoriilor nou adaugate. In cadrul seminarului au vorbit Teodora Popescu-Birlan (Presedintele Comitetului de Organizare si Director Comunicare, Procter&Gamble Balkans), Stefan Chiritescu (Head of Strategy, Graffiti BBDO), Alina Buzatu (Head of Planning, G2 Romania), Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks) si Loredana Caradimu (Strategic Planning & Business Development Director, Ogilvy&Mather Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related