[Cannes Lions 2009] Romania in finala festivalului

Cannes Lions 2009 si-a anuntat finalistii in 7 dintre cele 11 sectiuni ale competitiei: PR, Press, Direct, Outdoor, Media, Promo, Radio, conform site-ului canneslions.com.

Pe listele finalistilor se numara si agentiile din Romania: Arsenoaiei & Matasel, Grey Bucuresti, Leo Burnett & Target.

In sectiunea PR, subcategoria Best Use of Live Events and or Celebrity endorsement, Arsenoaiei & Matasel participa cu campania "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!", realizata pentru Politia Capitalei.

Grey este pe shortlist in categoria Outdoor Lions (Point of Purchase: Small Scale) cu lucrarile "Punk" si "Graffiti", din campania "Provocari urbane", semnata pentru Eastpak.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related