Grey Bucuresti semneaza campania "Provocari urbane" pentru Eastpak

"Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool." Spune Dragos Raicu, copywriter la Grey.

Pentru cei care nu stiu, exista Eastpak, iar din martie exista si campania "Provocari urbane" semnata de Grey Bucuresti, adresata tinerilor curiosi, non-conformisti, dispusi sa experimenteze in mod constant, care cauta noi provocari si au nevoie sa faca fata ritmului alert si agitatiei din orase.

"E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima vreme: un gand simplu, un produs beton, un beneficiu clar, garla de insighturi, cu un twist creativ foarte bine argumentat strategic si cu o executie de care suntem foarte mandri si pentru care ii multumim si ilustratorului." a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director la Grey Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related