ADfel, in fata editiei cu numarul 4

ADfel - singurul eveniment autohton dedicat publicitatii neconventionale, organizat de IQads si 24-FUN, revine intre 31 august si 6 septembrie pe terasa La Motoare, din Teatrul National Bucuresti.

Concursul de parodii Grand Spoof, Atelierele ADfel si expozitia de creatii neconventionale locale si internationale ADfel Galleries sunt doar cateva din happening-urile celei de-a patra editii.

"Intr-o perioada in care toata lumea e in cautarea unor solutii cat mai eficiente de publicitate, ADfel vine - ca de fiecare data - sa reaminteasca faptul ca, atunci cand reusesti sa fii neconventional ca brand, ai un loc asigurat in setul de considerare al oamenilor. De ce? Pentru ca publicitatea neconventionala nu poate fi altfel decat memorabila", a declarat Vlad Petre, coordonator ADfel.

"Industria locala de publicitate nu sta grozav la capitolul neconventional. Colegii mei constata asta an de an cand fac inventarul creativ al fiecarei agentii. Sunt putine acelea care reusesc nu doar sa propuna, ci si sa implementeze idei de publicitate neconventionala. Prin ADfel incercam sa inlesnim acest proces de creatie, oferind atat publicul, cat si contextul, in timp ce singurele limite creative sunt date de spatiul de desfasurare a evenimentului", a spus Costin Radu, managing partner Blue Idea (SMARK si IQads).

Dupa nu mai putin de peste 120 de idei de publicitate neconventionala implementate in cadrul editiilor trecute, ADfel aduce in prim plan, ca in fiecare an, gandirea alternativa si metodele neconventionale prin care brandurile pot interactiona cu tinerii, vazuti si altfel decat un simplu "public tinta".

Festivalul va gazdui timp de 7 zile mai multe activitati care incearca sa demonstreze ca publicitatea inovatoare poate deveni atat un instrument de marketing relevant, cat si o forma de cultura populara si divertisment. Astfel, cei prezenti pe terasa La Motoare vor putea admira executiile neconventionale ale partenerilor festivalului, fie branduri comerciale, fie branduri apartinand unor institutii culturale sau ONG-uri.

La capitolul sectiuni populare, ADfel redeschide concursul de parodii dupa reclame celebre Grand Spoof, aflat la cea de-a treia editie, si Atelierele ADfel, un program complex de training si workshop-uri prin intermediul caruia studentii vor avea ocazia sa interactioneze cu o serie de specialisti in marketing si publicitate si sa invete sa genereze, strategic si creativ, idei neconventionale pentru campanii de advertising.

Elementul de noutate din programul festivalului il constituie expozitia ADfel Galleries care va include anul acesta atat creatii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale, cat si unele dintre cele mai premiate lucrari internationale.

Cei care doresc sa participe la eveniment sau sa afle mai multe detalii despre programul festivalului pot accesa website-ul evenimentului ADfel.ro.

Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Despre 24-FUN
Un brand foarte prezent, un sprijin pentru dezvoltarea si diversificarea peisajului cultural urban, ghidul saptamanal 24-FUN, binecunoscut in toate centrele urbane din Romania a implinit in iunie 5 ani de prezenta neintrerupta in piata nationala de entertainment. Reteaua 24-FUN are acoperire nationala pentru 20 de orase cu 12 editii locale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related