Prima campanie Ogilvy&Mather pentru Millennium Bank

Prima campanie conceputa de Ogilvy&Mather pentru clientul Millennium Bank demareaza astazi, 7 septembrie, folosind canale TV, print, online, outdoor si indoor. Campania promoveaza creditul ipotecar al Millennium Bank, care ofera preturi foarte avantajoase.

Conceptul campaniei porneste de la ideea ca sunt necesare eforturi mari pentru obtinerea unei case. Cateva exemple de astfel de eforturi au fost speculate de echipa Ogilvy&Mather si ilustrate printr-o serie amuzanta de spoturi diferite: Jacuzzi, Fitness si Ora de pictura.

"Putem spune ca acest concept este in primul rand diferit fata de cele cu care ne-am obisnuit pentru aceasta categorie. Am evitat zona emotionalului in care visele devin realitate, am evitat si lumea fantastica, fara legatura cu realitatea in care traim, si ne-am avantat intr-o zona indrazneata care ilustreaza un comportament social real din zilele noastre. Evident exageram de dragul umorului, dar important este ca reusim sa schimbam modalitatea de adresare, felul de a comunica in sectorul bancar. Cu siguranta sunt genul de spoturi care nu vor trece neobservate de catre consumatori", a declarat Aura Sorescu, Copywriter Ogilvy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Related