Cine e atent la cartonul de la sfarsit?

Buzz cu Silviu Nedelschi (Group Creative, Publicis)

IQads: Orange a facut de curand niste plangeri pentru publicitate inselatoare la CNA si a obtinut retragerea a doua spoturi Vodafone. Hai sa vedem care e miza cartonului de la sfarsit, daca il retine cineva si ce efecte poate avea el asupra vanzarilor. Din moment ce Orange e lider de piata, cu cel mai mare profit dintre operatori in 2008, inseamna ca face ceva bine cu cartonul acela. Tu ai auzit vreodata publicitari afirmand ca "nimeni nu retine oferta din cartonul de la sfarsit"? E o preconceptie a celor care nu lucreaza pe telecom?
Silviu Nedelschi: "Cartonul" de la sfarsit este, daca vrei, packshot-ul telecom. Daca vinzi pate, ar trebui sa vezi si putin pate in spot, ca sa nu existe neintelegeri. Daca vinzi pasta de tomate….intelegi tu. Asa se face publicitatea (cel putin pana vine vreun Boguski si zice ca se face altfel).
Daca nu esti interesat, poate ca nu retii. E valabil si-n viata. Cifrele din final au sens pentru cine este in curs de prospectie a pietei. Pana la urma publicitatea contine un puternic iz de "what's in it for me". Ca de asta-i publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Costin Bogdan
acum 14 ani
Offf, Spoturile prepay Orange spun la final "Sunt toti cei care imi fac ziua mai buna". Totusi ele nu trebuie sa arate motamo lucrurile bune reale care ti se intampla pe strada. Probabil ca daca s-ar tine cont de regula asta ai vedea un spot cu baiat care ii tine usa la intrare unei domnisoare sau situatii cu soferi care lasa alti soferi sa se bage pe banda lor...nu e pare foarte fun, nu? Si atunci de ce nu sa arati in aceste spoturi ce lucruri frumoase se pot intampla. Pana la urma nu stii sigur...poate chiar s-au ridicat toti oameni de pe un rand la un moment dat sa ii faca loc unui tanar.


Branded


Related