Catalin Rusu: In 2010, o sa dormim cum ne-am asternut in 2009

2009 pentru Rusu+Bortun Brand Growers™
A fost anul in care piata ne-a confirmat drept fezabila pozitionarea - agentie de strategie si manifestare de brand. Ne-am dovedit c-am gandit corect in iunie 2008, cand am lansat o antrepriza ce mixeaza rigoarea unei agentii de strategie si design de brand cu manifestarea talentulului dintr-un shop de creatie.

Am tras foarte tare in 2009, am vrut sa lucram proiecte cat mai multe si cat mai diferite, pentru a creste armonios performanta echipei. Din ianuarie am inceput sa lucram pe Rama si Becel. Ne bucuram ca Tabarama a devenit un proiect pe termen mediu, pe care de anul asta il dezvoltam si in Bulgaria. Ne-am luat la tranta cu prejudecatile despre margarina in campania ,,Mai bine stii mai mult, decat mai putin".

Am batut un record Guinness prin Turul Phenomenal Gillete. Am descoperit, alaturi de Gillette, invingatorii de maine din Romania, Bulgaria, Serbia si Bosnia.

Ne-am ocupat de rebrandinguri precum ADOR, Intercontinental Parking, Explore Travel, AdPrint, Internetics sau Logisticon. Am creat branduri ca Auto1one, Smark, Blogway sau Identis. Si altele, mai mici sau mai mari, depinde din ce punct de vedere le privesti. Ne extindem competentele si din august crestem un business de strategie si manifestare online - R+B Cyber Growers™.

Una peste alta, am muncit atat de mult, incat n-am prea apucat sa ne gandim la criza. Pentru mine, a fost cel mai frumos an de cand am intrat in industrie - m-am simtit cu adevarat obosit si multumit, la sfarsit de an.

Horoscop pentru 2010
In 2010, o sa dormim cum ne-am asternut in 2009 si cum o sa vrea astrele. Am castigat recent trei conturi foarte motivante, Medicover, Euro Mini Storage si Italoparts Holding. Plus ceva proiecte surpriza...

Angajari, salarii si prime
Am inceput anul 2009 cu 8 oameni in echipa si l-am terminat cu 11. Cred ca n-o sa mai crestem ca numar, cel putin nu ca numar de angajati permanenti. N-am scazut salariile, ci dimpotriva, le-am crescut celor care au meritat. Am dat prime mici, medii si mari, dupa performanta si atitudine. Am scazut din venituri doar celor care nu si-au tinut promisiunile. N-am dat pe nimeni afara, dar ne-au plecat doua colege care s-au orientat spre alte domenii. Am vrea sa ne pastram aceleasi obiceiuri si anul asta.

Cine o sa mai faca pitch in 2010
Cine o sa aiba chef sa arunce cu resursele pe fereastra. Si ale lor, si ale agentiilor hamesite dupa un codru de cont. Clientii destepti sau desteptati de la centru o sa-si foloseasca agentiile mai eficient. O sa trebuiasca sa-si asume decizii. Mi-e dor de un an cu mai putine pitch-uri si cu mai multe idei produse. Oricum, agentiile responsabile o sa prezinte zilnic ca si cum ar fi scoase la pitch. Deh, si 2011 are business planul lui!

Despre standard
In 2010, vrem sa ridicam stacheta si sa facem cat mai multe proiecte de care sa fim 100% mandri. Anul asta chiar c-o sa se cearna agentiile. Sa vedem...

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related