Spotul Becel, din campania semnata Rusu+Bortun Brand Growers si R+B Cyber Growers, modificat dupa sesizarea CNA-ului

Campania „Luna Inimii Becel” incurajeaza consumatorii sa mearga in luna septembrie sa isi testeze nivelul colesterolului in clinicile Medsana. Prin cumpararea unei margarine Becel, consumatorii beneficiaza de un consult de medicina generala, o analiza pentru testarea colesterolului si reducere de 10% la un set de analize recomandate de medic. Pentru a beneficia de aceasta oferta, participantii trebuie sa pastreze folia protectoare si sa se prezinte intre primii 100.000 de participanti, cu actul de identitate, la cea mai apropiata Clinica Medsana sau clinica partenera.

In teorie, initiativa era laudabila, incuranadu-i pe oameni sa se ingrijeasca de sanatatea lor, dar practica a aratat ca mentionarea clinicilor Medsana in spotul TV incalca legea, potrivit CNA. Astfel, potrivit “Deciziei nr. 929 din 21.09.2010”, Becel a fost somata sa “intre in legalitate”. Arugmentele CNA erau urmatoarele: “In urma analizarii spotului, membrii Consiliului au constatat ca acesta promoveaza serviciile oferite de clinicile Medsana, a caror publicitate in audiovizual este interzisa de prevederile art. 158 alin. (1) din Decizia nr. 187/2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual, cu modificarile si completarile ulterioare.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related