Rusu+Bortun Brand Growers™ a castigat EuroMiniStorage - primul depozit cu autoservire din Romania

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ isi largeste portofoliul cu un nou client - mini depozitul cu autoservire Euro Mini Storage - caruia ii va asigura servicii de strategie, creatie si productie.

EuroMiniStorage este un concept de business nou pentru piata din Romania (desi unul extrem de familiar occidentalilor fiind un indice al traiului civilizat si confortabil), care se adreseaza atat segmentului business, cat si publicului larg. Conceptul de "self storage" sau "mini storage" presupune inchirierea de spatiu de depozitare (unit-uri / boxe) adaptat nevoilor consumatorului, in conditii maxime de securitate si cu accesul exclusiv si permanent al proprietarului la spatiul inchiriat.

,,Intr-o zi, primesc un telefon de la cineva care vroia sa ne cunoasca pentru ca vazuse un flyer neconventional facut de noi pentru Auto1one. Ne-am vazut si n-am scapat fara sa lucram o prezentare detaliata. Ne-a placut atat de mult conceptul business-ului, incat am prezentat din plin. Pe langa increderea clientului, m-am bucurat foarte mult cantitatea si calitatea ideilor prezentate, acum speram ca producerea si manifestarea lor sa se vada in rezultatele. Euro Mini Storage este un start-up vizionar pentru Romania caruia speram sa-i exploatam la maximum potentialul de brand", afirma Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers™.

EuroMiniStorage este prima investitie importanta in domeniul mini depozitarii cu autoservire din Romania. Situat in B-dul Theodor Pallady, EuroMiniStorage ofera posibilitatea de a inchiria spatiu incepand de la 1 mp la 27mp sub forma boxelor individuale - unituri private - la al caror acces direct (auto) se face pe baza unui card personal securizat. Serviciul este disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana si este dotat cu sisteme de alarma individuale, sisteme de detectare a fumului si asigurare valabila pentru bunurile pastrate. In plus, intregul business este gandit astfel incat sa vina in intampinarea unei nevoi deja existente a romanilor (chiar daca nu este una constientizata pe deplin): nevoia de spatiu. Astfel, indiferent ca este vorba de depozitarea unei motociclete, a unei perechi de schiuri sau a mobilei vechi, EuroMiniStorage propune un serviciu flexibil, sigur, avantajos si "smart" prin care oricine poate scapa de surplusul de obiecte pe care le depoziteaza in mod inutil in casa sau la birou.

"EuroMiniStorage este o inovatie originala a investitorilor candieni ce activeaza in acest domeniu inca din anii '90. Cladirea acestui self storage, construita cu un scop foarte precis, inglobeaza tehnologie si securitate de ultima generatie. Nici un cost sau efort nu a fost crutat pentru a crea aceasta facilitate de clasa internationala. In present, Euro Mini Storage functioneaza atat in Bucuresti, cat si in Budapesta, planul fiind de a deschide alte 4 asemenea facilitati in fiecare dintre aceste orase in urmatoarele 36 de luni. Locatia a fost aleasa pentru a-i spori vizibilitatea si accesul in vederea unei experiente cat mai bune pentru consumator. Prin investitia de 8 milioane de euro in Bucuresti si capacitatea de 1.000 de unitati de depozitare pe trei nivele, EuroMiniStorage a fixat standardul pentru conceptul de self storage in Romania. EuroMiniStorage a ales sa comunice prin agentia Rusu+Bortun Brand Growers™ datorita efortului lor de a intelege acest business, dar si experientei de a lansa produse noi pentru piata romaneasca. Self storage este un concept cu potential global dovedit, iar orasul Bucuresti nu face exceptie atunci cand se pune problema nevoii pentru un astfel de produs" a declarat Danu Temelie, Managing Partner, Euro Mini Storage Romania.

De strategia si promovarea online (SEO, SEM, SMM) a Euro Mini Storage se va ocupa agentia de strategie si manifestare online R+B Cyber Growers™, condusa de Gabriel Saftescu.

Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers™ care a contribuit la castigarea EuroMiniStorage au facut parte: Alexandra Ionescu - Account Director, Marc Bortun - Senior Designer & Creative Partner, Francisc Zinz - Senior Designer, Alex Boeangiu, Luca Dinulescu - Copywriters, Anca Uscatescu - DTP & Postproduction Manager si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.

Rusu+Bortun Brand Growers™ se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

Pe langa Euro Mini Storage, portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, Romspedition Logistik (Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar. Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related