Online, TV si BTL, elementele campaniei "Gaseste-l pe Kinder Pingui"

Iarna este anotimpul cel mai efervescent pentru Kinder Pingui. Atat produsul, care trebuie pastrat la frigider, cat si mascota brandului sunt elemente ce construiesc imaginea Kinder Pingui in legatura directa cu iarna.

BrandFest continua sa promoveze prajitura Kinder Pingui printr-o componenta cheie a campaniei: online-ul. Din decembrie, microsite-ul se relanseaza intr-un concept si design nou: "Gaseste-l pe Kinder Pingui". Scenariul pe care utilizatorii sunt invitati sa-l descopere este cel al unui peisaj polar din care poti afla informatii despre pinguini sau poti interactiona direct cu ei. Platforma ofera doua jocuri noi insotite de premii si anunta alte surprize la inceputul primaverii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related