Violet creeaza pentru Pom-Bar!

Incepand din acesta vara, odata cu startul campaniilor de comunicare pe brand, creatia pe contul Pom-Bar a fost incredintata agentiei de publicitate full service Violet Advertising.

"Este o colaborare prin care am inceput sa construim brand-ul si in Romania. Cu Violet totul decurge foarte usor, inteligent, vesel, parca asortat cu valorile brand-ului pe care incepem sa il crestem impreuna", declara Geanina Babiceanu (Marketing Manager).
Dupa perioada fireasca de intrare pe piata romaneasca, Pom Bar a inceput sa comunice prin campanii de imagine si promotii speciale adresate copiilor.
Prima promotie Pom Bar Yo-Yo, inceputa in luna august, are un mecanism pe cat de simplu si pe atat de atractiv pentru target.
Sub conceptul <Ursuletii saritori> si avand ca headline <Dintr-o singura miscare, Pom Bar sare cel mai tare!>, spotul TV a invitat toti copiii sa cumpere pungile de Pom-Bar cu banda promotionala si sa colectioneze cele 6 yoyo vesel colorate. In aceasta campanie a fost difuzat un mix de doua spoturi - spot de imagine (30 sec) si spot de promotie (10 sec)- pe canalul Jetix si in programele diminetilor de weekend dedicate copiilor, la Pro TV.
Urmeaza inca o promotie, la fel de atractiva, la care se lucreaza deja full time.
"Este foarte simplu. Ne dorim sa crestem indicatorii de brand, vrem ca Pom-Bar sa-si cuceresaca popularitatea si in randul copiilor din Romania. Este un plan pe termen lung, care va avea nevoie de sustinere insistenta", ne spune Carmen Sterian, Client Service Director Violet.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related