ROMTELECOM confirma noua atitudine de brand odata cu lansarea unei noi campanii de imagine

ROMTELECOM, unul dintre cei mai mari operatori de comunicatii din Romania, a lansat o noua campanie de imagine, care va fi difuzata la nivel national pana la sfarsitul acestui an. Campania cuprinde machete de presa si spot TV - unul dintre putinele spoturi publicitare de 60 de secunde prezentate publicului din Romania.
Obiectivul campaniei este consolidarea platformei de comunicare ROMTELECOM, noua executie avand rolul de a afirma pozitionarea marcii care sustine formarea si mentinerea unor "legaturi profunde". Noul spot ROMTELECOM "Sunrise" ilustreaza pozitionarea marcii pornind de la interpretarea data de clientii companiei: "este important sa fie acolo pentru mine, indiferent daca am o problema sau vrem doar sa bem o cafea la miezul noptii; este important sa pot conta pe cel la care tin, fara sa ma gandesc ca ne-ar putea opri distanta dintre noi sau alte obstacole".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related