Ursus a lansat noul ambalaj - serie limitata in ton cu Campionatul Mondial de Fotbal 2010

URSUS, Regele Berii in Romania, a lansat o serie limitata de ambalaje cu ocazia Campionatului Mondial din Africa de Sud.

Dupa ce in 2009 compania a lansat noua doza cu aspect mat, Regele Berii din Romania revine cu o surpriza speciala pentru toti microbistii - seria limitata de doze dedicate Cupei Mondiale din Africa de Sud. Noile doze URSUS de 0,5 l sunt primele care beneficiaza de tehnologia cu imprimare high resolution.

Dozele sunt dedicate tuturor celor care iubesc fotbalul si ii infatiseaza pe suporterii Echipei Nationale cum sarbatoresc trei momente de glorie din istoria Nationalei. Romania-Columbia 1994, Romania-Argentina 1994 si Romania-Anglia 1998 sunt meciurile care au scos cei mai multi romani in strada si au nascut sentimente neegalate de mandrie pentru prima reprezentativa. "Data viitoare vrem sa cantam iar in strada!", spune URSUS, care nu este numai sponsorul principal, dar si cele mai infocat suporter al Echipei Nationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related