Premiantii Atelierelor ADfel, editia a III-a

A treia editie a Atelierelor ADfel, programul intensiv de training-uri si sesiuni de coaching pentru juniorii din publicitate a debutat anul acesta pe 23 iulie. Cei 25 de participanti selectati dintre cei inscrisi au invatat in 6 zile de la cei 5 traineri cum se face o campanie de publicitate de la zero, pornind de la un brief oferit de partenerul de traditie al proiectului, Coca-Cola zero.

Astfel, cele 5 echipe de proiect au lucrat pe brief-ul oferit de Sonia Micu (Brand manager Coca-Cola light & Coca-Cola zero, Romania si Moldova), munca lor in dezvoltarea campaniilor de comunicare fiind indrumata de urmatorii profesionisti din industrie: Titus Dumitrescu (McCann Erickson), Costin Milu (Propaganda), Catalin Rusu (Rusu + Bortun Brand Growers), Costin Radu (The Geeks) si Stefan Stroe (strateg independent).

Echipele participante au avut la dispozitie o saptamana de training-uri si sesiuni de coaching pentru elaborarea strategiei si creatiei propunerilor de campanie, care au fost prezentate apoi in fata clientului, reprezentat de Natalia Stroe, Group Brand Manager My Coke, Black Sea Region si a echipei de tutori.

Dintre acestia, Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers, s-a aratat incantat ca participantii au avut “zvac”, neuitand sa precizeze ca au fost, in acelasi timp, adevarati “vampiri de energie” in cadrul sesiunile de coaching cu ei, gratie multitudinii de intrebari pe care le-au avut referitor la coerenta si validitatea propriilor propuneri de campanii.

Costin Radu, Managing Director The Geeks, a apreciat ca prezentarile tuturor echipelor au fost, in mod vizibil, extrem de muncite si atent pregatite. De altfel, Costin a precizat si in sesiunea de feedback pe care a oferit-o participantilor ca scopul Atelierelor nu este neaparat sa castige internship-urile oferite, pentru ca sunt multe alte lucruri care fac din acesta proiect o experienta valoroasa: training-urile de la profesionisti din industrie, faptul ca au ocazia sa cunoasca alti tineri pasionati de publicitate, cu care se pot intalni in viitoarea cariera, in agentia sau la clientul la care vor lucra si, nu in ultimul rand, ideea in sine de a pregati prezentari in conditii de stres, situatie apropiata de ceea ce se intampla in cazuri reale.

Si pentru ca orice competitie trebuie sa anunte niste castigatori, dincolo de experienta acumulata de toti participantii, echipa numarul 4 a iesit invingatoare, fiind felicitata de juriu pentru propunerea celei mai coerente rezolvari a brief-ului de lucru. Astfel, membrii echipei castigatoare, adica Monica Marinescu, Daniela Buscan, Maria Crangasu, Andrei Ruxanda si Ovidiu Militaru, vor avea sansa de a face un stagiu de practica in agentii de publicitate in urmatoarele saptamani. In plus, ei au fost premiati cu carti de specialitate oferite de BuyBooks.ro, libraria online cu cele mai multe carti in stoc.

Atelierele ADfel  reprezinta un program special de training si coaching dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate, organizat de IQads in cadrul ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania. Inca de la prima editie, in 2008, Atelierele ADfel au beneficiat de sprijinul Coca-Cola zero, care ofera in fiecare an si brief-ul de lucru pentru echipele participante.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Sectiune



Related