[ADOR 2010] Bugetul de media nu e "un criteriu de jurizare", ci "un criteriu de acordare a punctelor pentru titlul de Agentia Anului"

O schimbare care s-a produs inca din 2009 in regulamentul ADOR, dar care n-a fost evidenta decat in 2010, cand Leo Burnett a obtinut titlul de Agentia Anului cu doar 2 premii, in conditiile in care Grey a avut 6 premii, se refera la introducerea bugetului de media drept criteriu de acordare a punctelor pentru distinctia "Agentia Anului".

Conform regulamentului, bugetul de media nu constituie un criteriu de jurizare pentru acordarea trofeelor pe sectiuni:

Cap. VI. Art.31. Lucrarile vor concura impreuna in categorii si vor fi jurizate indiferent de bugetul media, avand sanse egale de a obtine un trofeu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related