Classic Brands si Motion Vision Communication promoveaza DAR Lactate

Inspirata de tiparul comerciantilor ambulanti din perioada interbelica, considerata de multa lume drept Belle epoque-ul Romaniei si implicit al Bucurestiului, agentia Classic Brands a conceput o campanie de promovare pentru DAR Lactate care activeaza amintiri colective din perioada respectiva.

Campania DAR Lactate vizeaza consumatorul din Bucuresti si de aceea s-a utilizat un mix de comunicare bazat pe suporturi outdoor, outdoor-mobil (audio), indoor, inserturi directionate pe Bucuresti in presa scrisa, drop-mailing in proximitatea magazinelor, actiuni de wet-sampling la punctul de vanzare, promotii la raft si s-a acordat o atentie sporita scoaterii in evidenta a produsului la raft.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related