Cohnandjansen JWT semneaza campania Unisol - "Un miez de soare in mancare"

Lansata la mijlocul lunii noiembrie, noua platforma creativa Unisol, “un miez de soare in viata ta”, are ca element central originea naturala a produsului. Potrivit unui comunicat al agentiei Cohnandjansen JWT, Unisol (parte a portofoliului Bunge) devine prin aceasta campanie ingredientul solar ce adauga savoare mancarii si momentelor petrecute la masa, in familie.

Campania se va derula atat pe TV, print, outdoor, cat si in magazine. Conform comunicatului, vedeta intregii comunicari este un strop de soare, a carui energie molipsitoare transforma obisnuita cina in familie intr-un mic moment de joaca si magie. Pentru ca Unisol pastreaza, in fiecare sticla, energia naturii si a soarelui, mancarea va fi mai apetisanta, ceea ce-l va face chiar si pe cel mai mofturos “client”, copilul, sa vaneze si sa savureze cu pofta fiecare imbucatura. Iar un asemenea apetit este, fireste, un prilej de bucurie pentru parinti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Sectiune



Related