Campania de relansare a berii Noroc - "Berea noastra romaneasca", semnata de Leo Burnett

Berea Noroc, din portofoliul BERGENBIER S.A., se relanseaza pe piata cu un nou design de ambalaj, un slogan modificat din „Dupa munca si rasplata” in „Berea noastra romaneasca” si o campanie de comunicare realizata de Leo Burnett, informeaza un comunicat DC COMMUNICATION.

Care sunt motivele noii pozitionari? "Evolutia buna inregistrata de segmentul economic in 2010 si rezultatele cercetarilor noastre privind asteptarile consumatorilor au stat la baza deciziei de a reimprospata brandul Noroc cu care ne adresam acestui segment. Aceasta repozitionare este sustinuta de o comunicare adaptata prin canalele ATL si BTL care evidentiaza caracteristicile marcii", au raspuns reprezentantii Bergenbier.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Luke Skywalker
acum 13 ani
so... lame


Branded


Related