[Studiu de caz] Schimbare de perceptie asupra preturilor produselor de la Praktiker, in urma campaniei create de Leo Burnett & Target

[Studiu de caz] Schimbare de perceptie asupra preturilor produselor de la Praktiker, in urma campaniei create de Leo Burnett & Target

In vara anului 2012, Praktiker a organizat un pitch pentru o campanie de repozitionare a preturilor, pitch care a fost castigat de Leo Burnett & Target. Misiunea agentiei a fost sa schimbe perceptia romanilor care considerau ca Praktiker e un magazin scump. Agentia a propus ca Praktiker sa comunice preturile produselor sale prin echivalarea acestora in ore de munca necesare celor cu profesii din randul clasei medii: sofer, croitoreasa, educatoare sau secretara. Dupa 6 luni de campanie, un studiu a aratat ca oamenii au perceput preturile Praktiker ca fiind cu 20% mai mici decat fusesera percepute inainte de campanie. Mai mult, studiul arata ca 94% dintre cei intervievati au considerat credibila campania si mai mult de jumatate dintre cei care au vazut-o au fost convinsi sa mearga in magazinele Praktiker. Campania a avut un efect pozitiv si la nivel de business, Praktiker inregistrand cresteri in numarul de clienti si in vanzari pentru prima data in ultimii 3 ani. Ca urmare a rezultatelor pozitive, campania a fost reluata in 2013. Studiul de caz al campaniei a fost explicat pe larg de reprezentantii Leo Burnett & Target:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related