Ogilvy&Mather semneaza campania "Inspiratie de la Poiana"

Ogilvy&Mather semneaza campania "Inspiratie de la Poiana"

Ogilvy&Mather lanseaza spotul "Floarea” in cadrul celei mai noi campanii dedicate promovarii brandului Poiana – "Inspiratie de la Poiana”, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Group. Campania se va desfasura atat in mediile offline: TV, presa scrisa, punctele de vanzare si outdoor, cat si pe Internet.

Conceptul campaniei vizeaza reimprospatarea valorilor deja comunicate in campaniile precedente ale brandului Poiana: importanta familiei, bucuria de a fi impreuna cu cei dragi, optimismul si buna dispozitie.Noua campanie comunica rolul ciocolatei in cadrul familiei ca ingredient ce transforma momentele obisnuite in experiente placute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related