Cum a castigat Senior Interactive contul Oriflame si ce proiecte a lansat pana acum pentru acest brand

Interviu face2face cu Vasile Alboiu (Creative Director, Senior Interactive) si Dana Cucos (Senior Account Manager, Senior Interactive)

Digital IQads: Cum ati castigat contul Oriflame? Cate agentii au fost in pitch, pe ce perioada ati castigat contul?

Dana Cucos: Noi credem ca ne-au ales pentru ca suntem o agentie mare, bine structurata si independenta. Mai mult, resursele pe care le avem au facut posibila acomodarea acestui cont intr-un timp foarte scurt. La pitch au fost invitate patru sau cinci agentii si am aflat ca nu le-a fost usor sa decida. Cu toate acestea, noi am fost echipa care a castigat, pentru cel putin un an, responsabilitatea de a creste business-ul, cu focus pe mediul online. Pe langa comunicarea online si ceva sprijin pe offline, vom dezvolta si partea de e-commerce. O stim si noi si, mai important, o stie si Oriflame - acesta este viitorul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related