Arsenoaiei si Matasel a realizat strategia si creatia campaniei de repozitionare Redd's

Arsenoaiei si Matasel a realizat strategia si creatia campaniei de repozitionare Redd's

Arsenoaiei & Matasel a conceput campania de promovare Redd's, in cadrul careia brandul se repozitioneaza in calitate de "Creator de gust", informeaza un comunicat emis de agentie. In cadrul proiectului, Arsenoaiei & Matasel a gandit si strategia, componenta digitala a fost realizata de Kubis Interactive, Mercury360 a administrat componenta BTL si THE PRACTICE a fost responsabila cu strategia si actiunile de PR.

Demarata pe 1 iulie 2013, campania cuprinde un nou spot TV, panouri outdoor, print-uri, activitati de PR, comunicare retail, iar Redd's dispune de un nou website. Punctul central al campaniei este noul ambalaj, cu sticla transparenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related