Arsenoaiei si Matasel a realizat strategia si creatia campaniei de repozitionare Redd's

Arsenoaiei si Matasel a realizat strategia si creatia campaniei de repozitionare Redd's

Arsenoaiei & Matasel a conceput campania de promovare Redd's, in cadrul careia brandul se repozitioneaza in calitate de "Creator de gust", informeaza un comunicat emis de agentie. In cadrul proiectului, Arsenoaiei & Matasel a gandit si strategia, componenta digitala a fost realizata de Kubis Interactive, Mercury360 a administrat componenta BTL si THE PRACTICE a fost responsabila cu strategia si actiunile de PR.

Demarata pe 1 iulie 2013, campania cuprinde un nou spot TV, panouri outdoor, print-uri, activitati de PR, comunicare retail, iar Redd's dispune de un nou website. Punctul central al campaniei este noul ambalaj, cu sticla transparenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related