[Digital Buzz] FourHooks este Agentia Anului la Internetics 2009, datorita proiectelor Metropotamul Interbelic (Timisoreana) si Discovery Metropotam

Digital Buzz cu Mihaela Barsan (CEO, FourHooks) si Dragos Novac (CEO, Metropotam Group)

IQads: "Agentia anului" la Internetics 2009, FourHooks, s-a nascut la sfarsitul lui 2008 si a crescut de la stadiul de "divizie de creatie a Metropotam Group" (comunicat Metropotam Interbelic) la "agentia de comunicare, parte din Metropotam Group" (comunicat Discovery Metropotam). Spuneti-ne povestea agentiei, cum a inceput, a cui a fost ideea ca Metropotam sa-si faca divizie creativa/agentie, ce rol aveti fiecare in cadrul ei.

Dragos Novac: Istoric vorbind, eu am inceput sa ma ocup mai serios de managementul businessului acesta de internet (business care implica administrarea de online brands/products) acum vreun an si ceva. Atunci, ca si acum, imi era clar ca bannerele nu reprezinta o solutie pentru un model scalabil pentru niste produse de nisa, fie ele premium sau nu. In plus toti clientii care ne cautau nu vroiau bannere, ci "hai sa facem ceva misto, pe metropotam sau aiurea in online". Asa mi-am dat seama ca de fapt noi discutam de fapt un brief la care noi propuneam solutii si pe care le implementam, fix pe modelul unei agentii de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related