[Digital Buzz - RoNewMedia 4.0] Instrumente Google gratuite, utile pentru marcom

Digital Buzz cu Steffen Ehrhardt (Product Specialist & Project Manager, Emerging Markets (Central-East-Europe, Middle East & Africa), Google Germany GmbH, Frankfurt)

IQads: Ce presupune jobul tau?

Steffen Ehrhardt: Caut piete emergente pentru Google in Europa Centrala si de Est, in Orientul Mijlociu si in Africa. Asta inseamna ca sunt intre echipa locala de vanzari si echipa care lucreaza la produsele noastre si ii ajut sa lanseze produse de monetizare ca AdWords, AdSense, anumite instrumente in anumite piete.

IQads: Cum promovati aceste produse? Care e strategia principala?

Steffen Ehrhardt: Strategia principala e, de fapt, raspandirea prin word of mouth a calitatilor produselor. Deci avem, in mod normal, in minte, ideea de a face produsele cat mai usor de inteles cu putinta si sa le dam userilor sau advertiserilor un mare beneficiu. Si asta fac Google AdWords sau Analytics. Analytics e un instrument gratuit, care te ajuta sa monitorizezi tot ce se intampla pe site-ul tau, pentru a-l imbunatati, folosind rezultatele obtinute. Cu AdWords poti derula campanii in mod eficient, mai ales daca il compari cu alte media ca print, tv, radio. Poti urmari tot felul de rezultate pentru campaniile tale si sa investesti o cantitate suplimentara de bani doar pentru ca va fi benefic pentru compania ta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Sectiune



Related