Murdarirea e ne-buna

Prima data cand am vazut campania facuta de Fernando Vega Olmos pentru Unilever cu mesajul "Murdarirea este buna" eram la Cannes si urmaream discursul bilingv al celebrului creativ, apreciind nonsalanta sa si modul creativ de a vedea comunicarea pentru detergenti. Acum, Unilever a adus campania respectiva si in Romania. Ce face Fernando Vega Olmos pe alte meleaguri ma intereseaza mai putin, dar actuala campanie isi propune sa schimbe niste mind-set-uri pe meleagurile noastre mioritice, asa incat ma simt obligat sa punctez niste lucruri. Fac asta pentru ca mi-am propus deliberat sa ridicam nivelul publicitatii din Romania nu numai la nivelul, ci peste standardele din occident. Ori pentru asta, my friends, trebuie sa incepem sa gandim cu adevarat in publicitate. A gandi in publicitate este un lucru al naibii de greu, intr-o tara in care totul se imita si in care singurele topuri fruntase in care figuram sunt de obicei la categoria « furturi ».

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related