Printr-o investitie de 500.000 Euro, procentul profitului provenit din digital al Grupului Leo Burnett a crescut in 2010 de la 12% la 15%

Investitia de peste 500.000 de euro in zona de digital a grupului Leo Burnett pe perioada anului 2010 a condus la dublarea cifrei de afaceri provenite din digital fata de 2009, informeaza un comunicat al agentiei. De asemenea, iLeo, Digital Star, The Geeks si divizia digitala a Starcom MediaVest Group au fost certificate cu ISO 9001 si ISO/IEC 27001 de catre SIMTEX-OC. Ca urmare, politicile acestor agentii si procedurile ISO au fost aprobate de un organism de certificare ISO acreditat.

“Este o crestere fireasca, urmare a definirii strategiei noastre cu accent pe mediul digital. Am inceput anul 2010 cu o singura companie interactiva in grup: iLeo, si am incheiat anul 2010 cu trei companii digitale – iLeo, Digital Star si The Geeks. Pe langa aceste 3 companii, avem si 2 departamente dedicate mediului de comunicare online:  Starcom Interactive si departamentul dedicat social media din cadrul The Practice. Din 170 de oameni care lucreaza astazi in grupul nostru, 50 sunt implicati in Web Development, Digital Creative Services, Analytics, Mobile, SEM, Digital Media Planning and Buying, Social Media sau DM, fata de 19 cati erau in 2009”, a declarat Stefan Iordache (COO Leo Burnett Group).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related