Reprezentantii Ogilvy despre rezultatele campaniilor Milka, Tarom si Millennium Bank premiate la Effie 2011

Interviu cu Andy Lita (Business Unit Director OgilvyInteractive), Loredana Caradimu (Managing Director, OgilvyOne) si Livia Costea (Account Manager, Ogilvy&Mather)

Reprezentantii Ogilvy prezinta rezultatele a 3 campanii pentru care au primit trofee la Effie 2011. pentru brandurile Milka, Tarom si Millennium Bank.

A. Milka – “Cow Entertainers” (Silver, Food Products II)

IQads: Care a fost ideea strategica a campaniei Milka – „Animatorii de vacute” si de ce credeti ca a functionat?

Andy Lita: Am plecat de la povestea produsului, si anume ca Milka este facuta cu lapte de la vacutele din Alpi. Evident, orice vacuta ar fi fericita sa traiasca acolo si, tocmai de aceea, vacutele noastre dau cel mai bun lapte. In rest, ne-am gandit ce poate sa le faca si mai fericite de atat daca nu niste animatori de vacute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related