Ema Prisca despre ultimii 10 ani de publicitate in Romania

Cum era acum 10 ani in publicitate in Romania si cum a evoluat publicitatea in acesti ani?

Pe atunci nu aveam credite, nici noi si nici oamenii de la client (si nu ca nu voiam sa cheltuim mult mai mult decat castigam, ci ca era prohibitiv). Nu era FRICA. Aveam grija de mult mai putine lucruri. Ne puteam juca. Incerca si gresi. Si asta ne aducea multa bucurie.

Eram tineri, si publicitatea, si noi. O revolutie era la indemana in fiecare zi. Acum revolutiile sunt sofisticate, in surdina si pe cont propriu. Maturizarea doare. Complexitatea ne buimaceste.

Un deceniu in 5 cuvinte

Viata nu-i o prajitura.

Cele mai frumoase amintiri legate de industrie, dar si cele mai neplacute

Fetele si baietii (doamnele si domnii) cu care am ras, povestit, care m-au pus pe ganduri ori intrigat sau fermecat de fiecare data cand ne-am pus sa facem o campanie. Diferenta dintre mine si Tarantino e ca el face filme si eu nu, dar si ca eu am vazut multa, nesperat de multa viata si diversitate umana in publicitate, iar el in filme.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related