Liviu David: cum ar trebui sa fie publicitatea neconventionala ca sa se raspandeasca in retelele sociale

O carte a individualitatilor

Nu sunt un fan al retelelor sociale. N-am timp. Daca stai si citesti zecile de posturi zilnice (unele chiar interesante de altfel), nu mai faci nimic altceva. In timpul asta ai putea vedea un copac, un film, un mic. Ai putea chiar sa iti traiesti viata.

Urasc conturile de client. Nu vreau sa fiu prieten cu nici un brand, pentru ca el sa se foloseasca de prietenia dintre noi ca sa-mi vanda ceva. Ala nu e prieten, e un profitor. Invitatiile la petreceri, la concerte, la super-reduceri sunt trase cu tunul inspre multimea de “prieteni” din retea, doar-doar vor cadea cativa. Nimic personal aici. Nimic customizat. Nimic pentru MINE. Totul pentru TOȚI. Adica pentru nimeni, doar pentru BRAND. Facebook ar trebui tratat ca o carte a individualitatilor, nu a gramezilor. Campaniile care vor reusi asta vor fi din start castigatoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related