Agentiile isi fac publi-academii

Fie ca este vorba de organizarea de cursuri la propriile sedii sau de o participare activa la cursurile academice, se simte tot mai mult dorinta agentiilor de publicitate de a se implica in procesul de formare a viitoarei generatii de publicitari. Ogilvy isi extinde parteneriatul cu SNSPA la nivel international, Leo Burnett infiinteaza Leo Academy, alte agentii precum Graffiti BBDO sau Tempo Advertising sponsorizeaza laboratoare si cursuri de publicitate. Tot mai multi angajati ai agentiilor de publicitate sunt si profesori asociati la diferite facultati sau predau la sediul agentiei .
Daca publicitatea din Romania s-a apropiat intr-un timp relativ scurt de standardele internationale, nu acelasi lucru se poate spune si despre invatamantul in acest domeniu. Totusi, anul acesta, publicitarii s-au gandit mai mult decat altadata si la procesul educational, la necesitatea unei interactiuni mai ferme intre teorie si practica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related