Noua campanie ROMTELECOM promoveaza cel mai mic tarif al companiei: 1 eurocent pe minut

ROMTELECOM a lansat recent o campanie de promovare a tarifului de 1 eurocent pe minut de care beneficiaza toti clientii care comunica intre ei utilizand reteaua companiei. Intitulata sugestiv „Cu 1 eurocent pe minut toata lumea este ocupata sa vorbeasca la telefon, intre 8 seara si 8 dimineata”, noua campanie ROMTELECOM informeaza clientii despre posibilitatea de a purta conversatii relaxate, de lunga durata. Campania de comunicare va cuprinde machete de presa, spoturi TV si radio si se va desfasura pana pe data de 28 februarie 2006.

Prin aceasta campanie, ROMTELECOM intentioneaza sa comunice tarifele sale avantajoase, valabile pe intreg parcurs al anului, detasandu-se astfel de perceptia generala, conform careia telefonia fixa presupune costuri excesiv de ridicate. Totodata, obiectivul noii campanii publicitare este consolidarea politicii ROMTELECOM, care se concentreaza asupra clientului si a asteptarilor sale, una dintre acestea fiind chiar posibilitatea de a vorbi la telefon cat mai mult si la un pret cat mai avantajos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related