IQads Kadett anunta alaturarea agentiei-partener Mercury360 in proiect si lansarea unui nou val de comunicare

IQads Kadett anunta alaturarea agentiei-partener Mercury360 in proiect si lansarea unui nou val de comunicare

IQads Kadett, primul program de identificare, selectare si formare a tinerilor cu potential pentru a urma o cariera in industria de marketing si comunicare, anunta alaturarea unei agentii-partener in cadrul proiectului, Mercury360. 
Lansat la finalul anului 2009 de catre IQads, proiectul si-a propus sa faca legatura intre mediul academic si industria de marcom, astfel ca parteneriatul cu Mercury360 vine in sprijinul obiectivului de crestere a viitorilor profesionisti in marcom. Agentia-partener va pune astfel la dispozitie resurse importante de knowhow si mentorat, pentru a-i ajuta pe cadeti sa inteleaga cat mai bine cerintele meseriei pentru care se pregatesc, alaturi de ceilalti traineri invitati din cadrul proiectului.
„In advertising, un domeniu atat de provocator, dinamic si complex, oamenii fac diferenta. It’s a people business! Abilitatea agentiei de a recruta oameni noi, entuziasti si originali in idei, a devenit un factor determinant in succesul business-ului. In fapt, e o arta. Dintotdeauna, Mercury360 a preferat sa exploreze directii noi, sa incurajeze tinerii cu potential si sa le ofere acestora posibilitatea dezvoltarii in cadrul organizatiei. In istoria agentiei sunt exemple remarcabile in acest sens, si nu putine. De aceea, ideea de a ne asocia cu IQads Kadett vine ca o continuare fireasca a politicii noastre de personal. Suntem constienti ca odata cu revenirea pietei, advertising-ul isi va recupera din stelele pierdute, iar nevoia de oameni bine pregatiti va creste considerabil. In acest sens vrem sa facem un pas inainte si sa contribuim la pregatirea si dezvoltarea noii generatii de specialisti marcom. Este un proiect foarte drag noua, in care credem foarte mult si in care vom investi atat resurse financiare, cat si resurse umane si know-how.”, a declarat Radu Miu, CEO Mercury360.campanie
Odata trecut testul aptitudinal IQads Kadett, dezvoltat special pentru proiect de D&D Research/Test Central pentru a stabili compatibilitatea dintre profilul candidatilor si profilul ideal al meseriilor din marcom, cadetii intra intr-un program de invatare care implica participarea la evenimente organizate special pentru ei. 
„Investim din ce in ce mai mult in componenta de evenimente pentru cadeti, pentru ca ne-am dat seama ca avem situatia ideala in care putem sa-i aducem impreuna oameni faini din industrie si juniorii din proiect– un spatiu numai al lor, in care sa aiba loc traininguri. Cadetii beneficiaza astfel de informatii  concentrate, pertinente, gata sa fie aplicate, dar si ocazia de a sta de vorba intr-un cadru restrans cu oameni pe care ii admira, de la care pot invata o gramada de lucruri si pe care ii pot intreba aproape orice, fara sa le fie teama ca nu vor primi raspuns. De altfel, de aceasta oportunitate poate beneficia orice cadet de indata ce trece testul aptitudinal, inscrierea in proiect fiind accesibila in mod continuu pe www.IQadsKadett.ro.”, a declarat Adriana Lungu, Project Manager IQads Kadett.
Evenimentele IQads Kadett desfasurate pana in prezent au adus in fata cadetilor peste 18 traineri, profesionisti din agentii importante din piata, precum McCann, The Geeks, Grey-G2, Mercury360, GMP, D&D Research, Leo Burnett, Daedalus MillwardBrown, Next Advertising, Motion Vision Communication, Headvertising, IMAGE PR sau Starcom. Aceste evenimente au loc in Club Kadett, un spatiu special amenajat pentru activitatile desfasurate in cadrul IQads Kadett.
Aceste intalniri saptamanale ale cadetilor cu oameni din industria la care aspira, pentru a invata despre ce anume presupune sa faci client service, strategie, creatie, PR sau research, dar si pentru a afla lucrurile pe care nu le poti afla in mod normal dintr-o prezentare publica, precum sfaturi de dezvoltare, povestile din spatele campaniilor sau, pur si simplu, cum este omul din spatele functiei sau a premiului, reprezinta avantajul care ilustreaza noua campanie de comunicare pentru IQads Kadett, lansata sub numele "La evenimentele IQads Kadett nu se vorbeste ca in comunicatele de presa".

In plus fata de test si de evenimentele organizate special pentru ei, cadetii beneficiaza de invitatii la evenimente importante din industrie, precum cele organizate sub umbrela SMARK KnowHow (Marketing Research 2011), de Evensys (Marketing360, PR Forum etc) sau Millenium (AdPrint, Effie etc). De asemenea, ei sunt incurajati sa participe sau sa se inscrie si la cele mai importante evenimente studentesti dedicate tinerilor pasionati de marketing si comunicare, precum Think Strategy, Creativity Blueprints sau AdRev, organizate de ADVICEStudents, Congresul National al Studentilor la Comunicare sau PR Tea, realizate de PRIME Romania sau Impact Marketing School si Studentul Anului, ale VIP Romania.
Inscrierea in IQads Kadett se poate face, in mod continuu, pe www.IQadsKadett.ro si presupune trecerea testului aptitudinal NEO PI-R, cadetii avand apoi la dispozitie diferite metode de invatare si aplicare a informatiilor aflate – training-uri, brief-uri de lucru, internship-uri si chiar pozitii de juniori in diferite agentii, existand deja un numar de cadeti care si-au inceput cariera in diferite domenii ale marcom-ului – account planning, copywriting, art, PR etc.
IQads Kadett este sustinut de cele mai mari asociatii studentesti care activeaza in sfera comunicarii: ADVICE Students, AIESEC Bucuresti, BOS Romania, PRIME Iasi, PRIME Romania si VIP Romania, dar si de partenerii media Radio Guerrilla, Money.ro, REALITATEA.NET, 24FUN si Metropotam.
Mercury360 este una dintre cele mai mari agentii integrate de consultanta de marketing si comunicare si cea mai performanta agentie independenta din Romania. Infiintata in 1993, titularizata in 1998 sub numele Mercury Promotions si rebranduita in 2008 in Mercury360, agentia are o experienta solida in derularea de proiecte de comunicare integrate si specializate si se afla in top 5 cele mai mari agentii. Pe parcursul celor 17 ani de activitate, Mercury360 s-a dezvoltat constant ajungand in 2010 la 140 de angajati, un portofoliu de servicii in crestere si o cifra de afaceri de 17,5 milioane Euro. Din februarie 2008 agentia este reprezentant exclusiv al CPM International, lider international in servicii de field marketing si sales development. In prezent, Mercury360 este dedicat unor parteneriate cu o serie de companii importante precum URSUS Breweries, Coca-Cola, Nestle, Nestle Professional, Western Union, Ferrero Romania, Dr. Oetker, Albalact, JTI etc. De-a lungul anilor, campaniile agentiei au fost premiate la Epica Awards (cu Argint si Bronz), Ad’Or (spotul anului, cel mai bun spot in categorie, cel mai bun innovative media), AdPrint (Best use of illustration si Silver Angel la categoria FMCH, Bronze Angel in categoria campanii sociale) si au ajuns in finala la Golden Drum.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Sectiune



Related