[Training IQads Kadett] 3 creativi din Mercury360 povestesc despre modul in care se construieste o campanie sociala

Vineri, 11 martie, in Club Kadett, Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360), Ciprian Banica (Group Creative Director, Mercury 360) si Cristian Scurtu (Copywriter, Mercury360) le vor vorbi cadetilor despre campaniile sociale.

Acestia vor explica celor prezenti modul in care se construieste o campanie sociala (de la brief, trecand prin research, planning si pana la propunerile creative), dar vor povesti si despre constrangerile si, in acelasi timp, provocarile unei astfel de campanii, precum si modul in care se pot declansa adeziuni pentru promovarea unei campanii sociale.

De asemenea, cei 3 vorbitori vor prezenta, in cadrul training-ului de vineri, 2 studii de caz de campanii sociale realizate de Mercury360 pentru Politia Romana - Nu lasa telefonul sa te conduca si pentru Brigada Rutiera Bucuresti - Don't drink and drive. Si pentru ca doresc sa incurajeze cadetii sa aiba in vedere si acest tip de campanie, cei 3 creativi le-au oferit tuturor celor inscrisi in programul IQads Kadett un brief de lucru pentru Politia Romana, urmand sa ofere feedback si sprijin celor care vor raspunde provocarii lansate de ei.

   

Liviu Turcanu lucreaza la Mercury 360 din 2005, iar in prezent este Creative Director in cadrul agentiei. A castigat premii la festivaluri precum ADOR, Epica, AdPrint. A absolvit cursurile Universitatii de Arta din Bucuresti.

Din ianuarie 2011, Ciprian Banica este Group Creative Director la Mercury 360. Are o cariera in publicitate de 8 ani, timp in care a lucrat la agentii precum Violet, The Group sau Next Advertising. A luat premii atat la festivaluri locale, cat si internationale. A lucrat pentru branduri din domenii variate, de la financiar, la FMCG, media sau cosmetice pana la branduri auto.

Cristian Scurtu este Copywriter la Mercury360 de aproape 4 ani. Printre conturile la care a lucrat se afla Nestle, Nescafe, Purina, Unilever, Albalact, Ringier , SAB Miller/URSUS Breweries, JTI, Happy Tour, Vincon, Agentia Nationala Anti-Drog, Politia Romana, Festivalul International de Film de la Iasi.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related