Campania BTL sub sloganul "Detaliile devin importante la AXN" promoveaza serialul "Memorie Perfecta"

Propaganda Live, divizia de BTL Propaganda, a lansat campania sub sloganul "Detaliile devin importante la AXN” pentru promovarea serialului "Memorie Perfecta" (Unforgettable), informeaza un comunicat emis de agentie. Campania BTL a fost desfasurata in urma castigarii pitch-ului care a avut loc in luna octombrie.

"Ne face o deosebita placere sa putem colabora cu agentia Propaganda pentru implementarea campaniei de promovare a serialului 'Memorie Perfecta'. Ideile creative propuse ne-au convins ca putem promova serialul intr-un mod neconventional si eficient, in acelasi timp", a declarat Marina Stan (AXN Marketing Coordinator).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related