Bogdan Mirica preia conducerea Departamentului de Creatie al Graffiti BBDO

Bogdan Mirica preia, incepand din luna martie a acestui an, conducerea Departamentului de Creatie al agentiei Graffiti BBDO. Adrian Preda, cel care a coordonat activitatea departamentului in ultimii trei ani, ramane in domeniul creatiei publicitare, urmand sa isi continue cariera peste hotare.

Atributiile aferente pozitiei de Creative Director, pe care Bogdan Mirica le indeplinea cu succes inca de la jumatatea anului 2005 alaturi de Adrian Preda, sunt coordonarea strategiei creative si a echipei de creatie a agentiei.
Bogdan Mirica are 27 de ani si lucreaza in publicitate de 6 ani. El s-a alaturat echipei de creatie a Graffiti BBDO in anul 2000, pe pozitia de copywriter. Pe parcursul timpului a lucrat pe aproape toate conturile de creatie ale agentiei. In ultimii ani, Bogdan a coordonat activitatea pe clienti cum sunt Dacia, Tuborg, Elite, Scandia, Wrigley s.a. Noul director de creatie de la Graffiti BBDO este un nume cunoscut celor care apreciaza literatura moderna, cel mai recent succes al lui Bogdan Mirica fiind, in acest domeniu, publicarea romanului "Best seller" (Editura Humanitas, 2005).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related