Piata promotiilor b2b se reflecta in preturile finale

Piata promotiilor business to business se dezvolta pe masura cresterii cantitative si calitative in zona retailului. 2005 a insemnat o explozie in domeniu, iar in acest an ne putem astepta la diversificarea stimulentelor oferite de furnizori catre detailisti. La raft, dar mai ales la pretul oferit consumatorului final, se vede cat de interesati sunt producatorii sa "se puna bine" cu distribuitorii si cine se afla pe pozitii de forta in negocierea contractelor de achizitie.

In intreaga lume exista un trend general de ascensiune mai rapida a retailerilor in comparatie cu producatorii. In timp, detailistii au dezvoltat strategii care sa le dea cat mai multa independenta in raporturile cu furnizorii. Paritatea si surplusul produselor oferite de producatori, paralel cu declinul loialitatii consumatorilor fata de marca, reprezinta cadrul ideal pentru ascensiunea distributiei. Mai sunt extrem de putine marci de care distribuitorul sa nu se poata lipsi in magazinul sau, iar cererea sa nu poata fi satisfacuta cu marci ale produselor similare. Pe de alta parte, distribuitorii au ajuns sa-si impuna propriile marci, care le concureaza cu succes pe cele ale producatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related