Hippos semneaza campania de promovare a Programului Social "Zambet pentru Viitor", dezvoltat de Danone Romania

Hippos a realizat campania care promoveaza Programul Social "Zambet pentru Viitor" dezvoltat de Danone Romania, informeaza un comunicat emis de agentie. Obiectivul campaniei este informarea si educarea publicului larg cu privire la sansele ridicate de vindecare a cancerului la copii.

Hippos a dezvoltat strategia si ideea creativa "Povestea continua", a realizat zambetpentruviitor.ro, filmul campaniei "Monstrii pot fi invinsi”, aplicatia de Facebook "Invinge monstrii” si gestioneaza activitatea pe Facebook a programului si unele activitati in offline.

Printre reactiile publicului se numara si comentariile pe wall-ul programului: "Zambesc pentru ca monstrii pot fi invinsi", "Un strop de soare si povestea continua", "Si tu poti invinge monstrul", etc. De asemenea, numarul de fani ai paginii de Facebook a Programului Zambet pentru Viitor a crescut cu peste 2500.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related