Revolutia magazinului Dragonul Rosu: vrem comertul de dinainte de decembrie 1989 inapoi!

Revolutia magazinului Dragonul Rosu: vrem comertul de dinainte de decembrie 1989 inapoi!

Q: Cine ar face o campanie de lansare pe 1 decembrie, cu printuri care amintesc de revolutia din decembrie 1989 si cu texte parca extrase din perioada comunista in body copy?

A: Magazinul Universal Dragonul Rosu.

1 decembrie 1918 e ziua in care s-a luptat pentru unitate, libertate si independenta. In decembrie 1989 s-a luptat pentru aceleasi valori, impotriva regimului comunist care reprezenta lipsa libertatii, lipsa exprimarii, lipsa prosperitatii, lipsa optiunilor. De ce campania de lansare a magazinului Dragonul Rosu ar asocia regimul comunist cu ideea de revolutie si Unirea de la 1 decembrie, cand primul reprezinta exact valorile opuse valorilor celorlalte doua? Propun sa ne lamurim privind indelung OOH-ul, print-ul si spot-ul care ruleaza pe canalele TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Olivia Georgescu
acum 12 ani
Ar fi interesant de stiut in ce masura realizatorii campaniei s-au gandit la asocierile negative cu era comunismului...dar oricum, dincolo de ele si dincolo de abuzul graficii de tip proletarian, campania chiar reuseste sa pozitioneze magazinul -"pentru tot poporul". Preturi pentru tot poporul, publicitate pentru tot poporul.
claudiu ionut coman
acum 12 ani
pentru tot poporul,care circula cu metroul, cand vor evalua impactul campaniei, sunt curios de rezultate?
Anca Pantus
acum 12 ani
Din pacate, genul asta de rezultate nu sunt publice. Dar putem sa aflam din presa cam cati oameni au fost la inaugurare
Golden Fish Anne
acum 12 ani
Nu cred ca exista asocieri negative cu era comunismului,conform ultimelor sondaje.Se pare ca mai mult de 60% dintre cetateni sunt nostalgici dupa aceea perioada.Cand ..suta chiar era suta,proletariatul se aproviziona din aceleasi magazine,iar preturile erau ..ca pentru el.

Cred ca pe genul asta de perceptie s-a si construit aceasta campanie.Cei din metrou...sunt constienti ca circula tot in metroul construit de comunisti.Altul nu a aparut in democratie.

Traian Goga
acum 12 ani
Nu este o campanie pe care aș numi-o reușită, dar mesajul este cel menționat de golden.fish.anne și mulți relaționează cu așa ceva. Până la urmă, nu toți fac cumpărături pentru statut, nu?

Îmi permit să fac o remarcă la adresa evocării datei de 1 Decembrie - nu s-a luptat pentru că războiul era terminat de zile bune, nici pentru libertate că nu erua românii ținuți în închisoare de austr-ungari. Plus că principate nu mai erau de multă vreme... Așadar, o să îndrăznesc să spun că și articolul este scris cu o tentă ofensivă în direcția complexelor comerciale care practică prețuri mai mici ca celelalte.



Branded


Related