Aplicatia "Colectionarul" dezvoltata de HyperActive a adus 15.000 de fani pe pagina de Facebook UPC

HyperActive a creat pentru UPC aplicatia "Colectionarul” prin intermediul careia utilizatorii au fost incurajati sa porneasca in cautare de antichitati, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Aplicatia a atras 15.000 de fani pe pagina de Facebook UPC.

La accesarea aplicatiei, utilizatorii intrau intr-un concurs in cadrul caruia deschideau un cufar cu antichitati, faceau o calatorie in timp si raspundeau unui set de 30 de intrebari referitoare la perioada in care anumite obiecte au fost descoperite.

Concursul s-a desfasurat in perioada 3 – 30 noiembrie si a fost promovat prin Facebook social ads, bannere (pe upc.ro si kappa.ro) mesaj pe canalul Info Channel si branding pe facturile abonatilor UPC.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related