Garantiile devin creative

Exista o tendinta evidenta si tot mai accentuata de deplasare a comunicarii de marketing catre garantiile si serviciile postvanzare. Pana nu de mult, eforturile de promovare se concentrau exclusiv pe perioada premergatoare vanzarii. Astazi insa, soarta produsului dupa vanzare ii intereseaza mai mult ca oricand pe producatori si pe distribuitori.

Intr-un timp extrem de scurt, perioadele de garantie ale produselor au crescut cu cativa ani, iar planurile de marketing par sa acorde o importanta sporita produselor dupa ce acestea au fost vandute. Hyundai a atacat recent piata cu o garantie de 5 ani. Alte masini au sarit la 4 ani, de unde pana mai ieri erau de 2 ani sau 3 cu garantie extinsa. Sistemul Flamingo Limited Edition ofera 10 ani de garantie. Incep sa intre in cotidian si ofertele de transport si instalare gratuite, consultanta in timpul functionarii produsului, servicii de upgrade pentru un produs deja achizitionat (segmentul IT), asistenta service 7 zile din 7, retusuri gratuite la textile si altele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related