Ogilvy PR isi consolideaza echipa in ariile de consumer marketing si corporate communications

Dupa ce Mariejeane Rizea si Raluca Manaila s-au alaturat agentiei Ogilvy PR in calitate de PR Manageri, echipa numara in prezent 14 membri, informeaza un comunicat emis de agentie. Cei doi membri ai echipei sunt specializati in influencers’ management, content creation, media strategy si digital influence. Aceasta actiune completeaza strategia de consolidare a serviciilor agentiei in ariile de consumer marketing si corporate communications.

Din aceeasi strategie mai fac parte: accelerarea dezvoltarii competentelor de digital influence prin trainiguri la toate nivelurile, integrarea strategiei de brand si a resurselor creative ale grupului in campaniile dezvoltate de Ogilvy PR si organizarea de traininguri specifice grupului si o mai mare interactiune intre consultantii Ogilvy PR din Romania si expertii internationali Ogilvy PR in arii precum healthcare, technolgy, Public Affairs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related